– شناخت و فراخوانی (بازخورد) نام تجاری
نوشته شده توسط : webhosttokyo

– شناخت و فراخوانی (بازخورد) نام تجاری

 

    نمودار زیر از مقصد آسیا و اقیانوسیه با استفاده از فراخوان غیر مسلح از بررسی های شخصی و چهره به چهره پرسنل ۱۹۰ شرکت آژانس مسافرتی در استرالیا، ژاپن، ایالات متحده بریتانی، آلمان، سوئد، سنگاپور و هند در سفر به منطقه آسیا در سال ۱۹۹۸ را ارائه می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که ماهیت تاریخی اطلاعات و مکان پاسخ دهندگان باید بعنوان یک کل در جهان معرفی می شود و در زمان خود قابل تعمیم نیست و فقط برای شروع بحث است و اطلاعات محرمانه خواهند بود. ضمناً شما بدانید که موقعیت هر کشور و تفاوت های بزرگ آنها عامل سفر مشتریان بوده است. جالب است بالاترین بخش فراخوان تایلند به عنوان مقصد نخست قابل توجه است که بیش از ۵۰% پاسخ دهندگان یک قسمت هستند. کشور آنها یا یکی از بانکوک، پوکت، پاتایا بیشترین آمارهایی را برای تایلند بعنوان یک مقصد به بار آوردند، سنگاپور، هنگ کنگ و بالی مقصد برتر در این دوره شناسایی شدند.

مصاحبه با عوامل سفر در جهت راه صرفه جویی آگاهی برند برای مقصد توریستی (گردشگری) یک دروازه است و احتمالاً بیشترین سطح آگاهی را درباره آن در ذهن مشتریان بوده است. آنها همچنین قادر به خلاصه برداشت از مشتریان خود را با توجه به روز خود را وظایف روزانه می دانستند، با این حال درکشان نیز می تواند توسط جریان خاص صنعتی به عامل تبلیغات و دامنه و منافع تجاری از کارفرمایان خود را تحت تأثیر قرار دهد. مسافرانی که کشور خود را در جهت مسافرت انقلاب کرده بودند از این نمودار حذف شده اند.

– شناخت و فراخوانی (بازخورد) نام تجاری


چندین روش اساسی دیگر روشی است که باید مفصل تفسیر شود. در مرحله اول انی نظرسنجی در اوج شگفت انگیز تایلند “مبارزات انتخاباتی تایلند” انجام شد. در مرحله دوم سوال واقعی این بود که آیا میتوانید اجازه دهید؟ من می دانم چه قسمتی را به ذهن می آورد؟ اولین چیزی که به ذهنم خطور می کند هنگامی که می خواهم به یک مقصد آسیایی فکر کنم. پس از پیگیری بیشتر سوال ۲ مورد توجه بود. جمله بندی سوال مشخص می کند که مقصد آسیا نسبت به اقیانوس آرام بیشتر به ذهن می آید. بطوریکه هاوایی، گوام، استرالیا، نیوزیلند و دیگر نقاط غیرآسیایی ممکن است دست کم گرفته شوند.

در این مورد بالاترین ذهنیت مربوط به مقصد تایلند بود. هر چند تایلند بعنوان قسمتی در مقام سوم نمودار همچنین بازخورد چین در مقایسه مقاصد دیگر جالب بوده است.

اطلاعات فراخوان نام تجاری غیرمسلح؛ بویژه هنگامی که توسط کشور اصلی به جنس نوع کمک (فردی، خانوادگی، ماه عسل، جنسی، مدت زمان سفر) تقسیم بندی می شود، می تواند باید مفید ارائه اطلاعات برای تعیین موقعیت رقابتی و در حال توسعه استراتژی بخش بندی بازار کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: